دانشجويان دانشگاه يزد در تجمع اعتراض آميز روز گذشته خود مقابل دانشكده علوم انساني،

 ضمن محكوم كردن اهانت به ساحت امام خميني (ره)، خواستار برخورد قضايي با عاملان اين هتك حرمت شدند.


یزدفردا "اين تجمع بعد از نماز ظهر و عصر، با حضور بيش از 400 نفر از دانشجويان در محكوميت اين حركت توهين آميز، با سر دادن شعارهاي انقلابي همراه بود.

منصوري مسوول بسيج دانشجويي دانشگاه يزد در اين مراسم، به بيانيه صادر شده از سوي بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس مبني بر اعتراض به پخش شدن اين تصاوير از صدا و سيما، انتقاد كرد.

احسان عابدي دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه يزد نيز در اين مراسم، امام خميني(ره) را شخصيتي معرفي كرد كه سي سال پيش پشت مستكبرين شرق و غرب را لرزاند و بسياري از فتنه‌ها و حركت‌هاي برخي افراد در شرايط فعلي را به دليل منافع و جايگاه شخصي‌اشان دانست و ريشه آن‌‌ها بي بصيرتي دانشجو و همچنين سكوت دستگاه قضايي در برابر سران اين اغتشاشات دانست.

وي در پايان به عنوان نماينده دانشجويان خواستار برخورد قوه قضاييه بدون ملاحظه نام و سابقه افراد با آنها شد.

احمدي نماينده انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه يزد نيز در اين تجمع عنوان كرد كه اين مشكلات بيشتر مربوط به عده‌آي است كه از تفكرات متفكران غربي پيروي مي‌كنند اما نتوانستند تفكرات متفكران غربي را در ايران پياده كنند.

وي ضمن محكوميت اين عمل خواستار برخورد دستگاه قضايي با عاملين شد.

گفتني است، دانشجويان همچنين در راهپيمايي از نمازخانه تا ورودي دانشگاه علوم انساني به سردادن شعارهاي انقلابي پرداختند و در پايان تجمع نيز بيانيه‌اي قرائت شد.

در اين بيانيه آمده است: " سی سال پیش وقتی ابر مردیاز فرزندان رسول الله(ص) سنگ بنای نظام اسلامی را بنا می نهاد، رعشه بزرگی بر وجود مستکبرین شرق و غرب افتاده بودکه با گذشت هر روز منافع پست مادی و دنیایی خود را بیش از پیش بر باد رفته می دیدند، و از همان زمان بود که توطئه های خود را برای مقابله با پیشرفت تفکر الهی خمینی کبیر پایه ریزی می کردند.

هنوز زمان زیادی از شکست دشمنان در ۱۳ آبان و ۱۶ آذر نگذشته بود که اندوه دیگری قلب هر ایرانی عاشق این دیار و وطن را به درد آورد.

مسلمان ایرانی بارها و بارها در گذر تاریخی زمان هتک حرمت های بسیاری را به مقامات شامخ دین واسلام تجربه نموده است و هربار سرافراز تر از گذشته نیرنگ این سفیهان مکار را به خودشان بازگردانیده است و جنبش دانشجویی نیز هماره در این عرصه ها فعال صحنه های نبرد و رزم با ناپاکان بوده است.

زمانی نوکران بی ریشه غرب هتک حرمت به دین اسلام را با نگاشتن کتاب آیات شیطانی محقق می نمودند و زمانی نادانان پلید دانمارکی با درج کاریکاتور توهین آمیز پیامبر اسلام در روزنامه ها، دم از آزادی عقیده می زدند.

هنوز هتک حرمت به آستان مقدس امامین عسکریین از یادمان نرفته است و هنوز داغ کشتار حجاج بیت الله الحرام را به سینه داریم.

اما تاریخ ثابت نمود غیرت و همیت هر مسلمانی را که چگونه دم از حقانیت و مظلومیت اسلام می زند...!

و این بار ناکامی حقارت آمیز عده ای به اندازه ای گردیده است که علی رغم تجارب مفتضحانه پیشین خود دوباره با دست یازیدن به تفاله های افکار کسانی که می خواستند امام را به موزه تاریخ بسپارند قصد عرض اندام در ساحت رو به پیشرفت و تعالی ملت مسلمان ایران زمین را دارند.غافل از آنکه ملت غیور ایران هرگز و هرگز بر بی عدالتی و ناحق صبر پیشه نخواهند کرد.

ما دانشجویان دانشگاه یزد ضمن اعلام محکومیت هتک حرمت به معمار کبیر انقلاب یکبار دیگر و برای همیشه به تمامی دشمنان و سفیهان نا آگاه ثابت خواهیم کرد که عهد و پیمان ما با خمینی کبیر گسستی و لغزشی نخواهد داشت. "

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا